Vietnam: Real Estate Sales Manager

Nextstep Recruitment

  • Hanoi
  • Permanent
  • Full-time
  • 1 day ago
  • Apply easily
Vietnamese version below / Vietnamese version belowJob Title: Sales ManagerLocation: Hanoi (Vietnam)Salary: US$2,000-$2,500 basic + commission // VND50,000,000 - 65,000,000 + CommissionJob SummaryOur client is a property developer in Cambodia. They need a Sales Manager to open and operate their sales offices in Hanoi, with the goal to sell their Cambodian properties to Vietnamese buyers/investors.The operation will be to build the business in Hanoi. This includes setting up the office, hiring a sales team, and finding local investors/buyers.Key Responsibilities:
  • Manage the sales office in Hanoi.
  • Develop sales channels and a network of distributors in Hanoi.
  • Hire, train, and manage the local office team.
  • Create and execute the office work plan.
  • Research the local market and provide feedback.
  • Build good relationships with sales agencies.
  • Train agency staff to increase sales efficiency.
  • Negotiate and sign contracts with distributors.
  • Keep organized records of all clients and distributors.
  • Ensure the team meets its real estate sales targets.
Job Requirements:
  • More than 5 years of work experience.
  • More than 3 years of experience in real estate channels.
  • Good at developing and managing sales channels and agents.
  • Strong communication and negotiation skills.
  • Good team management skills.
  • Professional fluency in English, fluency in Vietnamese is a plus.
  • Proficient with Office software.
----Giám Đốc Kinh Doanh (Sales Manager)Địa điểm: Hà Nội, Việt NamMức lương: US$2,000-$2,500 Lương cơ bản + Hoa hồng (VND50,000,000 - 65,000,000 + Hoa hồng)Tóm tắt công việcKhách hàng của chúng tôi là một nhà phát triển bất động sản tại Campuchia. Họ cần tuyển một Giám đốc Kinh doanh để mở và điều hành văn phòng đại diện tại Hà Nội, với mục tiêu bán các sản phẩm bất động sản tại Campuchia cho người mua/nhà đầu tư Việt Nam.Công việc chính là xây dựng và phát triển kinh doanh tại Hà Nội, bao gồm thiết lập văn phòng, tuyển dụng đội ngũ kinh doanh và tìm kiếm các nhà đầu tư/người mua trong nước.Trách nhiệm chính:
  • Quản lý văn phòng kinh doanh tại Hà Nội.
  • Phát triển kênh bán hàng và mạng lưới phân phối tại Hà Nội.
  • Tuyển dụng, đào tạo và quản lý đội ngũ nhân viên văn phòng.
  • Xây dựng và thực hiện kế hoạch làm việc của văn phòng.
  • Nghiên cứu thị trường địa phương và cung cấp phản hồi.
  • Xây dựng mối quan hệ tốt với các đại lý bán hàng.
  • Đào tạo nhân viên đại lý để nâng cao hiệu quả bán hàng.
  • Đàm phán và ký kết hợp đồng với các nhà phân phối.
  • Lưu trữ hồ sơ có tổ chức của tất cả khách hàng và nhà phân phối.
  • Đảm bảo đội ngũ đạt được các mục tiêu doanh số bất động sản.
Yêu cầu công việc:
  • Hơn 5 năm kinh nghiệm làm việc.
  • Hơn 3 năm kinh nghiệm trong các kênh bất động sản.
  • Kỹ năng phát triển và quản lý kênh bán hàng, đại lý tốt.
  • Kỹ năng giao tiếp và đàm phán mạnh mẽ.
  • Kỹ năng quản lý đội nhóm tốt.
  • Thành thạo tiếng Anh chuyên nghiệp, ưu tiên thành thạo tiếng Việt.
  • Thành thạo các phần mềm văn phòng.

Nextstep Recruitment